niedziela, 15 lutego 2015

Oferta

SPRZEDAŻ

Formularz


Ksywka:
Adres stajni:
Kontakt:
Imię konia:
Dlaczego właśnie on i co możesz mu zapewnić?:
Cena:

--------------------------------------------------

DZIERŻAWA

Formularz

Ksywka:
Adres stajni:
Kontakt:
Imię konia:
Jakie masz wobec niego zamiary?:
Czas dzierżawy:
Cena:

--------------------------------------------------

Źrebak po moich koniach

Formularz |źrebak po naszych koniach|

Ksywka:
Adres stadniny:
Kontakt:
Imię klaczy:
Imię ogiera:

Jeśli ja mam szukać zdjęć:

Imię:
Płeć:
Dorosły koń czy źrebak?:
Predyspozycje:
Cena: (stanówka+pokrycie)

--------------------------------------------------

Stanówka

Formularz |stanówka|

Ksywka:
Stadnina:
Kontakt:
Boks klaczy:
Imię ogiera:
Cena: (pokrycie)

--------------------------------------------------

Koń po mojej klaczy

Formularz |źrebak po mojej klaczy|


Ksywka:
Stadnina:
Kontakt:
Imię klaczy:
Boks ogiera:

Jeśli ja mam szukać zdjęć:

Imię:
Płeć:
Dorosły koń czy źrebak?:
Predyspozycje:
Cena: (pokrycie)

--------------------------------------------------

Rodzice dobierani

Formularz |rodzice dobierani|

Kontakt:
Imię klaczy:
Imię ogiera:
Boks potomka:
Czy wyrabiać kartę?:

--------------------------------------------------

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz